Opening nieuwe Blog

Welkom op mijn nieuwe blog!
De reden voor het aanmaken van deze nieuwe blogsite is omdat ik problemen had met foto’s plaatsen op mijn oude blog, carmen.gaatverweg.nl. Nadat ik bijna alle foto’s had verwijderd, stond er namelijk nog steeds dat ik de uploadlimiet had overschreden. Ik heb Gaatverweg hierover gemaild en misschien krijg ik nog een reactie, maar voorlopig wordt dit mijn blog waar ik verder ga schrijven. Hier staat dat ik tot 1GB aan foto’s en filmpjes kan plaatsen, dat zou echt veel beter zijn, 20 keer zoveel als op mijn vorige blog!
Ik kan mijn vorige verhalen ook nog overzetten op deze blog, misschien ga ik dat nog doen als ik tijd heb.
Ik heb voor deze site gekozen omdat het precies hetzelfde werkt als de gaatverweg-site, wat veel gemakkelijker is dan opnieuw wennen aan een blogsite.

Ik heb wat nieuwe dingen toegevoegd aan deze blog, onder andere de zoekoptie hier rechts. Ik weet niet precies wat het verschil is tussen de twee zoekbalken, waarschijnlijk omvat de bovendste zoekbalk ook nog mijn gastenboek en de ‘over mij’-pagina. Weet je niet meer wanneer ik een blog had geplaatst, maar wel de titel? Dan kun je hier mijn verhaal terugvinden.
Daaronder staat nog de countdown voor mijn terugkomst in Nederland, vond ik zelf wel leuk om toe te voegen.
Okee, ik ga weer aan de slag!

1 reactie (+voeg die van jou toe?)

  1. ria wolter
    Mrt 05, 2012 @ 04:51:50

    Ziet er goed uit, de nieuwe blog.Ik volg je regelmatig en lees al je avonturen.
    Groetjes uit Neer en geniet er nog een paar maanden van.
    Dat je misschien niet meer in China komt geloof ik toch niet, maar we zullen het wel zien.Ria

    Beantwoorden

Geef een reactie

