Korte update!

En toen had ik alweer 10 dagen niet geschreven! De dingen waarover ik kan schrijven kwamen allemaal in een keer en toen was het nog allemaal veel te veel om te verwerken. Morgen ga ik tenminste één nieuw verhaal posten. Ik heb het nu nog steeds druk, want volgende week is tentamenweek! Vandaag ook al een tentamen gehad maar dat ging verrassend goed, over de andere maak ik me ook geen zorgen maar je moet er gewoon enige voorbereiding voor hebben.
Agendapunt 1! Ik wilde even wat foto´s plaatsen van alle DIY-werkjes die ik hier in de afgelopen paar weken heb gemaakt. Nadat mama weg was begonnen mijn handen te jeuken en heb ik het ene na het andere projectje afgemaakt, waaronder een gehaakte HEMA rookworst! Foto’s komen dus nog.
Punt twee: Ik ben hier bij een DIY club gegaan en het is echt wat voor mij! In de eerste bijeenkomst heb ik een beursje gemaakt en bij de tweede sushi! Jamjamjam.
Punt drie: Misschien klopt de titel van deze blog niet meer.. rara..
Punt vier: Tentamenstress!
en als laatste, punt vijf: IK GA NAAR CHENGDU!
Begin april hebben we een paar daagjes vrij en ik heb besloten met Ayaka te gaan reizen. Na heel veel heen en weer kiezen tussen steden hebben we voor Chengdu gekozen. Denk: extreem pittig eten (Sichuan provincie!), een 70-meter hoog Buddha beeld en het Panda onderzoekscentrum, waar ik waarschijnlijk een dagje vrijwilliger zal zijn ;)
Zijn jullie al benieuwd? Dat dacht ik dus ook! Van 2 tot 7 april ga ik erheen. Daarna kunnen jullie zo snel mogelijk foto’s verwachten!

Nu ga ik even wat energie tanken en hopelijk kan ik morgen wat tijd vinden om een nieuw verhaal te schrijven.

3 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Jean-Pierre
    Mrt 19, 2012 @ 15:30:55

    Ja naar Chengdu hoi hoi!

    Even 1850km vliegen, goedkoop vliegreisje boeken het gaat allemaal zo gemakkelijk daar en vooral erg goedkoop.
    Zo loopt mijn creditcard maar langzaam leeg haha
    Ik zie nu dat de temperaturen in Beijing weer iets oplopen en dat het niet meer elke nacht vriest.
    En overdag al dubbele cijfers!
    Dat betekent dat het straks in Chengdu ook niet meer zo koud zal zijn, dan voelt het meer als een “echte” vakantie.

    Wat maak je toch veel mee…
    Nou hier heb ik gisteren ook iets leuks meegemaakt: de eerste toerrit met de Porsche Club!
    We reden van Oirschot naar Maastricht (binnendoor vlak langs opa en door Wessem, Panheel, Heel etc. met 100 Porsches!).
    En daarna binnendoor in Zuid-Limburg om uiteindelijk in kasteel Vaalsbroek te gaan eten.
    Heel gezellig en leuk was het.
    Hier een foto in Beegden: http://img402.imageshack.us/img402/3697/gedv0008.jpg

    En op kasteel Vaalsbroek: http://img513.imageshack.us/img513/8978/dsc0285o.jpg

    Beantwoorden

    • carmenjorissen
      Mrt 19, 2012 @ 18:25:06

      Leuke foto’s papa! Moet ik eigenlijk sturen naar dat ene meisje dat Porsche heet :p
      Het wordt hier inderdaad warmer in Beijing, in mei wordt het alweer ondraaglijk warm.. In Chengdu is het volgens mij wat vochtiger, nog niet echt gekeken naar het weer daar. Kang Tai wou misschien ook nog meegaan! Dan wordt het nog leuker jeej :)

      Beantwoorden

  2. Jean-Pierre
    Mrt 20, 2012 @ 19:55:16

    Hier nog een actiefoto: http://img20.imageshack.us/img20/5673/65362205.jpg

    En bij de start: http://img19.imageshack.us/img19/7062/13969690.jpg

    Deze Porsche was ook leuk: http://img839.imageshack.us/img839/8079/csc0278.jpg

    Ben nog aan het nagenieten…

    Beantwoorden

Geef een reactie

