Terug uit Sichuan!

Hier is een voorproefje..


Afgelopen nacht ben ik met het vliegtuig terug gekomen uit Chengdu. Ik heb een ongelooflijk leuke tijd gehad met Ayaka en elke dag hebben we zoveel gedaan! Meestal waren we tot ’s avonds bezig, geen moment verveeld! Vaak gingen we pas laat slapen omdat we nog in ons reisdagboek wilden schrijven, en we moesten de volgende dag altijd weer vroeg op. Gelukkig was de busrit meestal rond de 1-2 uur dus konden we dan nog slapen.
Ik heb zoveel gezien dat ik daar nu echt even geen tijd voor heb om het allemaal te vertellen. Ik heb deze week tentamens maar ik zal proberen jullie zo snel mogelijk helemaal bij te praten.
We hebben onder andere twee bergen beklommen, heel Chengdu verkend, enorm veel tempels en boeddhabeelden gezien, wierrook afgestoken, vier keer Mapo Tofu gegeten, veel leuke souvenirtjes gekocht, schattige panda’s op de foto gezet.. Het is echt teveel om op te noemen. Tussen de dingen die ik gedaan heb zitten een paar World Heritage projecten, dus ik heb nog heel wat indrukwekkende foto’s voor jullie in petto!

1 reactie (+voeg die van jou toe?)

  1. Jean-Pierre
    Apr 09, 2012 @ 19:24:26

    Hoi Carmen!

    Hier is het Pasen en het regent…
    Maar gisteren scheen de zon!
    Ben met opa naar de Nürburgring gereden en we hebben een leuke dag beleefd;

    Beantwoorden

Geef een reactie

