Site onbereikbaar

Het is alweer een lange tijd geweest sinds mijn laatste update. Dat komt aan de ene kant omdat ik het steeds drukker krijg, maar aan de andere kant ook omdat ik niet op deze site kon komen! Het wordt steeds moeilijker om geblokkeerde sites te bezoeken. Ik probeer natuurlijk zo vaak mogelijk een update te schrijven!
Deze week had ik ook tentamens dus daar stopte ik veel tijd in. De eerste twee zijn goed gegaan, nu alleen nog eentje op maandag!
Afgelopen weekend ben ik nog naar een pretpark geweest en nog een keer naar de Temple of Heaven, die was weer zo mooi! Foto’s komen hopelijk binnenkort..

Geef een reactie

