Temple of Heaven in de zomer

Afgelopen zaterdag ging ik met Yonghui en een klasgenootje van mij naar de Temple of Heaven. Dat klasgenootje, Claire, gaat namelijk volgende week zondag al weg en ze wilde nog heel veel dingen zien. En het was zo’n mooi weer! De Temple of Heaven kun je echt het beste bezoeken in de volle zon, dan is het zo mooi! Yonghui was er ook nog nooit geweest. Dit is een van die parken waar de mensen heel actief bezig zijn buiten. Nu was er ook een groepje bezig met lint-dansen. Je hebt een stok met een lang lint daaraan, en dat laat je zo sierlijk mogelijk door de lucht kronkelen. Erg leuk om te zien! We hebben het zelf ook even geprobeerd, maar het is moeilijker dan het lijkt!
We deden vandaag eigenlijk precies hetzelfde programma als ik toen met mamma heb gedaan. Eerst Temple of Heaven, daarna parelmarkt en daarna naar de antiekmarkt. Achter de parelmarkt vonden we nog een ander winkelcentrum, waar ze onder andere veel speelgoed en briefpapier verkochten. Claire kocht er wat boekjes en knutselpapier voor haar nichtjes thuis.
De antiekmarkt was veel drukker dan in de winter! Het is nu ook veel langer open. We hebben niet veel gekocht daar, maar het was heel erg leuk om er weer rond te kijken. Ik heb alleen een grote propagandaposter waar Mao opstaat. Natuurlijk geen antiek, maar wel iets wat je alleen daar kunt krijgen.
’s Avonds was ik zo moe! Ik viel bij het eten bijna in slaap. Ik was denk ik nog niet helemaal uitgerust van het uitstapje naar het pretpark. De dag erna moest ik nog veel leren dus toen heb ik het even rustig aan gedaan. Het was een superleuk weekend!

1 reactie (+voeg die van jou toe?)

  1. marie-lou
    Mei 14, 2012 @ 02:31:24

    Hallo lieve Carmen, dit is dus het verhaal waarom je vorige week zo moe was toen Roel en ik, Tim weer bij je wegnamen (net terug uit Frankrijk), naar Maastricht. Eigenlijk had ik je dit al gisteren willen/moeten sturen, maar ik was te druk met andere dingen (oma Lies haar huis leeg maken en klaar oor de verkoop). Tim had me s’middags nog een sms gestuurd om half 6, dat ze vertrokken naar Polen. Hopelijk laat hij vanuit Polen nog iets weten hoe de reis verloopt. Zelf vind ik jullie verhalen erg leuk om te lezen en horen. Geniet nog zelf maar goed voordat je weer naar Holland mag terugkeren. Zal wel vreemd zijn dan, jij hebt zelf zoveel spannende ervaringen gehad en hier sukkelt het leven gewoon door. Denk zelf niet zoo spannend als jouw ervaringen. Hoewel, de lente is begonnen en Pinkpop is al over 2 weken ( en Carmen komt naar huis!)..Groetjes , ook van oma Lies en allemaal uit Heel.

    Beantwoorden

Geef een reactie

