IO error

Ik word gek van het Chinese internet! Nu kan ik eindelijk weer regelmatig op mijn blogsite, maar het lukt me niet om foto’s te uploaden. Als ik een oplossing probeer te zoeken krijg ik alleen maar termen als ‘cache’, ‘cookies’ en ‘plugins’ naar mijn hoofd gegooid. Dat wordt nog even wachten op foto’s dus.. Jammer! Met alleen tekst ziet een blog er zo saai uit.. En ik wil jullie nog heel graag de foto’s uit Chengdu laten zien.
Over iets meer dan 5 weken ben ik alweer thuis! De tijd vliegt voorbij en als ik aan mijn to-do lijstje denk word ik helemaal gestressed.
Afgelopen weekend gingen er een paar klasgenootjes naar huis, vandaar dat we met de klas ergens gingen eten. Het was heel gezellig, en daarna gingen we naar de KTV (karaoke). Ook erg leuk!
Zaterdag ben ik naar het Olympisch waterpark geweest, met veel glijbanen, ook hele brede waar je met opblaasbanden in kon. Er waren wel veel mensen dus ik heb niet echt kunnen zwemmen, maar we hadden in het ‘grote’ zwembad wel een spel met opblaasballen. De regel was: degene die de bal niet op tijd kan wegslaan, mag door iedereen ondergespetterd worden! Het was wel leuk maar je ogen gaan er op een gegeven moment van irriteren. ’s Avonds nog peking eend gegeten, mmm!

Deze vrijdag ben ik van plan naar het Nationaal Museum te gaan. Dat is gratis en het is toch wel leuk om te zien. Verder wil ik nog wat inkopen doen en een extra koffer kopen voor borduurwerkjes, haha.
Gisteren heb ik baby-handschoentjes gemaakt voor mijn lerares die in verwachting is. Ik geef ze bij de laatste lesdag, over ongeveer 2 weken!
Na de tentamens staat er nog een weekje Maleisie met Ayaka op de planning, dat gaan we dit weekend even bespreken, ik heb er zin in!

Hopelijk kom ik er snel achter hoe ik foto’s moet plaatsen, en anders verzin ik nog wel wat!
Voor de middelbare scholieren: Veel succes nog met de tentamens!
En voor iedereen die zin heeft: 29 juni kom ik terug in Nederland, en 30 juni hou ik de hele dag vrij om bezoek te ontvangen bij mijn ouders thuis in Limburg. Ik vier dan gelijk mijn verjaardag. Ik weet de tijd nog niet helemaal, maar in principe kun je de hele dag langskomen. Ik moet wel wat rekening houden met mijn jetlag, zodat het waarschijnlijk niet tot heel laat duurt. Ik hoop iedereen zo snel mogelijk weer te zien!

1 reactie (+voeg die van jou toe?)

  1. Jean-Pierre
    Mei 28, 2012 @ 21:05:06

    Hoi Carmen!
    We fietsten vandaag naar opa ivm het lekkere weer, tevens hadden we niet zo’n zin in de drukke kermis hier.
    We hebben verteld dat iedereen op 30-6 welkom is van 13-19uur.
    Irma en Pierre waren er ook, Servaas en Anna zitten de 30e in Zwitserland helaas.
    Het is aftellen!, maar haal er nog maar snel alles uit wat er in zit…

    Beantwoorden

Geef een reactie

